m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Sunday, April 24, 2011

Bersiar-siar di ofis Bandar Seri Putra

Tengah hari tadi kami anak beranak menuju ke Bandar Seri Putra untuk bersiar-siar. Bukan ada fun fair hebat kat situ. Jualan murah pun takda jugak. Apatah lagi konsert Jom Heboh. Memang takda langsung benda-benda yang macam tu. Yang ada hanyalah ofis aku. Jadi aku pun bawaklah seluruh famili aku untuk melawat tempat yang hebat ini. Ofis aku memang tengah semak sikit buat masa ni pasal tengah banyak kerja nak dilangsaikan. Jadi aku taklah ambil shot kat ruang dalaman ofis. 

Aku ke ofis sebenarnya cuma untuk ambil dokumen untuk meeting besok pagi dekat kawasan KLCC. Anak bongsu aku, Amier nampaknya macam suka bebenor dengan ofis aku tu, walaupun sebenarnya takda apa-apa yang menarik mengenainya. Tapi Amier suka main sembunyi-sembunyi bawah meja. Budak-budak baya Amier benda-benda macam tu pun boleh jadi syok & fun!




No comments:

Post a Comment