m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Friday, April 15, 2011

Batu 18 Hulu Langat: Pulang marilah pulang

Percutian Hulu Langat pada 9-10 April 2011 lalu diakhiri setelah acara bergambar beramai-ramai diadakan sebagai kenangan untuk masa yang panjang. Tiba tengah hari, setiap orang dibekalkan dengan nasi ayam special satu paket sorang. Aku masih kenyang lagi waktu tu, jadi aku tak terus makan. Sebaliknya dah sampai rumah kat Ampang baru aku makan. Setelah bersalam-salaman, berterima kasih kepada semua orang, kami pun mengharung hujan, meredah jalan menuju jalan pulang.

Percutian @ family day itu memang hebat dan menyeronokkan. Aku sekeluarga memang nak ucapkan terima kasih kepada semua teman-teman yang terlibat menjayakan percutian ini. Banyak makanan dan hadiah yang disumbangkan aku pun tak tau siapa yang bagi. Kepada individu-individu itu kami mintak halal makan minum dan banyak-banyak berterima kasih atas sumbangan yang hebat itu. Cuma aku agak terkilan tak dapat berterima kasih secara terus kepada pemilik rumah berkenaan. Tapi melalui Hanim pun okay jugak kan? Aku doakan rezeki kalian makin murah dan lebih berkat.

By the way, ikan patin yang aku pancing hari tu dah kami masak gulai tempoyak. Sedaaappppp.... Tak hanyir langsung. Lepas ni masak baung pulak. Yeah... Misai dia kasi goreng garing-garing macam maruku. Hingga jumpa lagi ... Adios!






No comments:

Post a Comment