m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Tuesday, April 12, 2011

Batu 18 Hulu Langat: Kemudahan beriadah

Percutian di Langat baru-baru ini diseronokkan lagi dengan adanya kemudahan-kemudahan beriadah untuk semua lapisan umur. Kanak-kanak yang aku lihat memang seronok betul main pool dan main bola padang kecil. Kalau main pool tu aku nengok pegang kayu pun masih tak betul. Janji boleh hentam. Bagi aku sendiri yang paling menarik minat aku adalah game bola padang kecil tu lah. Aku boleh ngam dengan semua budak-budak kat situ kalau main benda alah ni. Budak-budak tu semua lagi terer dari aku. Baik yang perempuan mau pun lelaki, semua pandai main. Kalau dah penat main, boleh pulak santai-santai kat sofa di ruang tamu. Tapi kalau main bola ni, memang bisinglah satu rumah dengan bunyi-bunyian keletang-keletung. Apa-apa pun, the kids and I memang enjoyed!






Bola ni aku rodok sampai pecah dan terpaksa diganti dengan bola golf.



Sharing is caring.


No comments:

Post a Comment