m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Friday, March 4, 2011

Tennis dengan kawan lama

Pagi tadi aku keluar rumah menghala ke Tasik Titiwangsa dengan semangat meluap-luap pasal minggu sudah tak sempat turun main tenis. Orang agak ramai. Aku terpaksa tunggu lama sebelum dapat bermain sejumlah 3 set semuanya. 

Tiba-tiba kawan lamaku Syahwal datang main bersama kami. Aku ingat dapat main partner dengan Syahwal ataupun main against Syahwal. Tapi rupanya tak berkesempatan. Syahwal dah banyak masuk tournament di sana sini dan kini dia rank nombor 70 lebih dalam Malaysia. Kira hebatlah tu pasal dah ada rank. Seronok nengok Syahwal buat pukulan dan buat servis. Sangat hebat dengan pukulan-pukulan yang kencang. Aku harap minggu depan Syahwal datang lagi dan pada waktu tu aku harap dapatlah bergu dengan dia.

No comments:

Post a Comment