m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Monday, November 14, 2011

Potong rambut time

Sebulan telah berlalu. Kini dah masuk bulan baru. Gaji pun dah dapat. Tibalah masa untuk cantas rambut bagi kami tiga beranak - aku, Syahmie dan Amier. Amier tak berapa suka kena gunting rambut. Dia takut tukang gunting tu botakkan kepala dia. Pasal dulu masa dia berkepala botak, kengkawan ada yang tertawakan dia. Kami dah janji dengan Amier untuk make sure kepala dia tidak akan digondolkan.

Masing-masing mengambil giliran untuk digunting rambutnya. Bermula dengan Amier, Syahmie dan kemudian aku. Bila aku berkepala botak, Amier pasti akan ketawakan aku. Dia suka pegang kepala aku yang macam duri hedgehog. Tiga kepala kena RM 29. Patut tukang guntinglah bayar kat kita pasal dia dapat kumpul rambut. Ini tidak, dahlah rambut hilang, duit pun lesap sama.



No comments:

Post a Comment