m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Saturday, February 12, 2011

Minum air sihat lagi?

Malam tadi kami dikunjungi teman lama dari Kelang - Bakar & Erin. Mereka bawak air kesihatan yang pernah aku minum kat Plaza Pantai minggu lepas. Kali ni satu rumah aku nak try minum air tu, termasuklah mak ayah aku, kakak aku & anak aku. Wife aku bantu Erin membuat ramuan untuk dijamu seisi keluarga. Aku dan mak aku menghadapi masalah nak menghabiskan 3 gelas besar air yang disuakan. Kali ni perutku tak menggelodak seperti pertama kali aku menikmati minuman hebat ini. Tapi ayah aku terpaksa berulang kali melawat kamar termenung kerana keadaan perutnya yang agak sensitif. Dekat jam 10 malam barulah Bakar & Erin pulang meninggalkan kami dengan perut-perut yang tak pasti macamana ragamnya nanti.


No comments:

Post a Comment