m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Saturday, February 19, 2011

Dikejar dinosaur di Ampang Point

Malam tadi dari kedai gambar Foto Zzoom kat Ampang Point, kami berjalan-jalan di dalam kompleks Ampang Point. Lalu aku ternampak satu gerai yang ada tv yang memaparkan cerita dinosaur. Di depan tv tu ada cermin mata ajaib - kalau pakai nanti akan nampak gambar dinosaur tu macam 3D. Aku, isteri dan anak-anak pun cubalah pakai cermin mata tu. Sejurus pakai aku menjerit lantang' "Lariiiii!!!!!!! T-Rex sedang mengamuk!!!!!" Lalu aku berlari sekuat hati mencari celah-celah kedai untuk menyembunyikan  diri dari dibaham T-Rex yang amat kelaparan itu. Tak lama lepas tu tawkey kedai datang kepada aku. Dia menepuk bahuku, "Boss, lu apa macam lali-lali. Itu dinosaur tutuk dalam tv maaa... Lu apa takut. Hayyyaaa..." Beliau menanggalkan cermin mata yang masih terpakai dimataku lalu beredar sambil menggeleng-gelengkan kepala. Macam tu punya realistik dia punya 3D.


No comments:

Post a Comment