m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Friday, January 13, 2012

Artis lelaki paling top masa kini - Aaron Aziz

Tiba-tiba je aku terfikir nak tulis pasal artis lelaki paling top masa kini. Siapa lagi kalau bukan Aaron Aziz. Kenapa dia top? Pasal muka dia selalu keluar kat tv dan panggung wayang serta iklanlah. Tapi kenapa selalu keluar kat media massa? Sebab peminat nak nengok dia berlakonlah. Sebab apa peminat nak nengok dia berlakon? Pasal suka nengok gaya dan style dialah. Tambahan pulak muka hensem dan agak versatil bila berlakon. 

Peminat dia ramai lelaki ke perempuan? Aku tak pernah pulak kira. Aku rasa perempuan kot. Tapi mungkin jugak aku salah pasal macam aku cakap tadi, aku tak pernah kira. Kalau dia tak hensem, dia masih ramai peminat tak? Itu pun aku tak tau. Muka memang dah anugerah Tuhan. Tenyehlah muka dia dengan belacan ke, dengan cencaluk ke, dengan budu ke. Kalau dah hensem tu tetap hensemlah. Pokok pangkalnya sekarang ni tengah rezeki dia. Pasal tu dia dapat banyak offer. Entah lain tahun orang lain pulak kan. Ha! Si Johan Botak tu pun dah makin popular. Tapi rasanya masih belum dapat lawan si Aaron ni. Mungkin kena kahwin dulu baru popular. Macam Rosham jugaklah dulu-dulu.

Sekianlah rancangan Melodi versi tak panas langsung. Orang suka baca berita panas kan? Tapi berita panas datang dengan tanggungjawab dan akibat yang besar. Aku tak sanggup galas benda-benda besar tu. Jadi, sekian terima kasih. Tingkatkanlah prestasi. Makanlah nasi. Biar perut berisi. Barulah tak ditangisi. Bye...

No comments:

Post a Comment