m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Tuesday, October 23, 2012

Berduyun tiba di gelanggang

Sorry-lah semua. Nampak gayanya aku kena cerita pasal badminton lagi. Patutnya dah post lama dulu dah. Tapi tak berkesempatan nak layan blog aku ni. Kami main badminton pun cuma sekali aje seminggu. Jadi kejadian ni berlaku kira-kira seminggu setelah post yang sebelum nilah.

Minggu yang berikutnya main badminton, players punyalah ramai. Meriah gelanggang, macam masa mula-mula kami main badminton kira-kira lebih lima tahun lepas. Dengan jumlah pemain yang seramai ni, kena booking dua court barulah puas main. Tapi aku cuma book satu court aje. Kalau kebetulan court yang sebelah tu tak ada orang, barulah kami gunakan jugak. Nasib baiklah jugak pak guard yang bertugas tu tak kisah sangat. Ini gambar-gambar kami ketika di dewan dan jugak ketika sedang minum-minum kat gerai berdekatan.

Ardi dan Zila sedang buat promo iklan shuttlecock brand Protech. Mesti diorang dapat bayaran mahal buat iklan ni.
Gigi sapa lebih putih? Gigi aku atau gigi Abang Zahid?
Aku pun tak tau kenapa semua orang dok iklankan bulu tangkis Protech ni. Ali, Hidayat, Akid dan Salleh.
Sedang beraksi sengit. Penentu juara final Piala Too-Much (macam Piala Thomas jugaklah tu).
Semangat kesukanan perlu dimantopkan - Faiisal, Kois, Amin dan Abby.
Abby, Ali dan Salleh di gerai makan untuk minum.
Kois dan Amin tiba-tiba dilanda sakit mata setelah main badminton bermati-matian.

No comments:

Post a Comment