m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Saturday, January 25, 2014

Selamat hari jadi isteriku 2013

16 December 2013 - Lanjutan dari kisah hari jadi wife aku yang pernah aku post tempoh hari (Birthday isteriku)  kami ada buat jamuan sikit kat rumah. Macam biasa, kecil-kecilan. Aku mintak tolong mak aku buatkan kek. Dan hiasan kek tu dibuat oleh Syahmie sendiri. Ini kira first time-lah Syahmie menghias kek. Kira pengalaman baru untuk Syahmie.

Kek buatan sendiri.
Syahmie hias kek. Cantik tak?
Nyanyi lagu Happy Birthday.
Hooorreeeyyy....
Sabriena macam baru bangun tidur aje.
Puh puh puh... tiup lilin.
Masa untuk potong kek.
Tapi tang makan-makan ada special sikitlah. Aku tapau steak dan lamb chop dari restoran berdekatan - Menate' Steak House yang terletak berdekatan dengan rumah aku. Sedap jugak steak dia. Puas jugaklah makan untuk sepuluh orang. Lepas makan steak, barulah berkumpul untuk nyanyi lagu birthday dan potong kek. Selamat hari lahir untuk isteriku tersayang.

Masih memotong kek.
Bergambar anak-beranak.
Mak aku potong kek untuk diagih-agihkan.
Menyuap kek ke mulut Sabriena.
Jom makan kek!

No comments:

Post a Comment