m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Thursday, January 9, 2014

Selamat hari jadi aku

22 September 2013 - Umur aku dah semakin menghampiri setengah abad. Pada masa hari jadi aku tahun lepas, kami sambut secara sederhana saja. Adik aku belikan kek buah-buahan. Tapi bukan fruit cake. Wife aku pulak bagi hadiah jam tangan. Lepas makan malam, kami berkumpul kat tempat mak aku istirahat. Lilin dipasangkan pada kek. Kami nyanyi ramai-ramai. Potong kek. Dan makan kek. Ambil gambar ramai-ramai.

Kek hari jadi.
Bersiap sedia untuk menyanyikan lagu.
Angle gambar ni pelik sikit, pasal bibik kat rumah aku yang tolong snap-kan.
Bagi terang sikit dengan lilin.
Bersama Amier dan Sabriena.
Masing-masing dah tak sabar nak makan kek.
Sabriena tolong tiup lilin.
Upacara memotong kek.
Dan kek pun dipotong.
Semoga usia aku yang semakin meningkat ni akan lebih menyedarkan aku akan tarikh expiry ku yang pastinya semakin menghampir. Dan semoga aku diberi kekuatan, taufik dan hidayah agar dapat aku gunakan masa hayatku untuk menjadi insan yang lebih taat kepada Allah dan menuruti sunnah Rasulullah demi mencari redha Allah. Semoga semua dosa-dosaku yang tinggi menggunung diampuni-Nya. Dan semoga penyudahanku adalah penyudahan yang baik. Amin

Besar betul kek dia.
Kena pakai name tag-lah pulak.
Macam kat kawad cam pun ya jugak
Masih lagi dengan tag birthday.
Bersama ibu dan ayah.
Bergambar bersama kedua orang tua.
Adik aku pulak join.
Bergambar beramai-ramai.
Okay lepas bergambar ni, kita semua boleh makan kek!

No comments:

Post a Comment