m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Wednesday, December 14, 2011

Main badminton dengan anak-anak

Balik dari Gemencheh, secara sepontan aku terfikir untuk main badminton - satu sukan yang dah lama aku tak main. Kira-kira jam 4 petang aku bergegas ke pejabat MPAJ untuk membuat tempahan gelanggang. Waktu tu hujan sangat lebat. Longkang-longkang dipenuhi air. Jalan raya yang rendah pun jadi banjir. Lepas buat booking, aku terus balik. Lepas asar, terus siap-siap untuk pergi ke gelanggang. Ajak semua anak-anak aku serta anak saudara aku, Farid. Orang lain yang regular pun aku ajak jugak. Tapi mungkin sebab hujan terlalu lebat, dan notis yang sangat singkat, jadi mereka tak dapatlah join. Tak apalah. Aku dapat asah skil sikit-sikit, dapat coach anak-anak aku dan dapat main single dengan Farid. Semua orang happy.


Bakal jagoan negara!

No comments:

Post a Comment