m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Tuesday, October 25, 2011

Hadiah untuk Bani

Dah berbulan-bulan kawan aku, Bani yang kerja kat kedai bawah suruh aku lukiskan karikatur muka dia dengan tunang dia. Dia nak buat kad kahwin. Tapi aku selalu fikir lambat lagi... Akhirnya dia pun bernikahlah dengan tunangnya, Dayana. Dan majlis dibuat di Sabah-di kampung isterinya. Tapi gambar karikatur masih belum aku siapkan. Reception sebelah lelaki akan dibuat di Kedah pada bulan November. Alamak! Ni dah nak penghujung bulan Oktober. Maka kelam-kabutlah aku menyudahkan gambar yang diminta. Idea pun dari Bani sendiri sebenarnya. Aku cuma lukis aje berpandukan kepada gambar photo yang diberikan kepada aku.

Tadaa...!!! Akhirnya siap jugak. Tak taulah Bani nak pakai atau tidak. Takpelah. Aku kira macam hadiah kahwin jugaklah. Terpulanglah kepada Bani sendiri nak buat apa. Nak edit pun aku tak kisah. Selamat pengantin baru kepada Bani dan isteri. Semoga bahagia sampai ke Jannah.

No comments:

Post a Comment