m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Saturday, July 21, 2012

Bermukim di Ampang Puteri

Isnin lepas wife aku dimasukkan ke dalam wad pasal sakit perut yang amat sangat. Doktor pun buatlah kajian dan pemeriksaan terhadap pesakit. Check darah dan air kencing, buat ultra-sound, ultra-man pun ada buat jugak, dan yang final sekali buat endoskopi. Mula-mula doktor nak buat endosteh dan endosmilo jugak. Tapi teh dan milo dah kehabisan stok. Yang tinggal cuma kopi aje. Jadi buat endoskopi ajelah. Hasil dari kajian tu memanglah tak berapa jelas kenapa wife aku sakit perut yang amat sangat pada hari Isnin dan Selasa. Mungkin sebab gastrik kot. Wife aku dibenarkan pulang pada hari Jumaat. Sepanjang hari-hari di hospital, akulah yang menemani isteriku siang dan malam. Aku ke ofis pun kejap aje. Ambil file softcopy dari ofis, dan buat kerja ofis kat hospital. Syukur, wife aku dah lebih sihat sekarang. Semoga Allah akan terus memberikan keafiatan berpanjangan kepadanya.

Menanti detik sebelum menjalani pemeriksaan endoskopi.
Bilik endoskopi.
Kejap lagi nak masuk bilik pemeriksaan.
Hadiah bunga dari ofis wife aku.

No comments:

Post a Comment