m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Monday, September 14, 2015

9 Syawal 2015 : Anding beraya untuk kali kedua

25 Julai 2015 - Pada hari ini, kami menanti di rumah lagi. Menanti ketibaan tetamu. Tetamu jauh, mahu pun dekat. Tetamu saudara-mara, mahu pun tetamu kengkawan. Bila menjelang malam, tampillah tetamu yang dinanti. Tercegat di depan pintu lantas memberi salam. "Waalaikumussalam!" jawab kami. Kami mempersilakan mereka masuk. Ohhh. Rupa-rupanya Anding dan dua orang lagi rakannya. Sebenarnya Anding dah pun datang ke rumah kami masa raya hari kedua dulu. Tapi yang itu lebih macam datang singgah makan lepas balik kerja aje. Kali ni barulah beraya betul-betul. Yang dulu tu cuma cobaannnn...
Adikku bersama tiga brader sado.
Masih dengan brader-brader sado.
Tumpang bergambar dengan Anding.
Lagi satu shot dengan Anding. Sabriena tumpang sekaki.
Yana dan kengkawannya turut bergambar dengan Anding.
Anding bergambar dengan Yana dan kengkawan Yana.
Free style. Kawan Yana yang kat sebelah kiri tadi tu segan. Terus melarikan diri.
Anding bersama adikku.
Bersama Anding adalah dua orang sahabatnya yang jugak bertubuh sado. Nama-nama mereka aku dah tak ingat. Tapi salah seorang tu (yang berkaca mata) adalah seorang pelakon dari Singapore yang suatu hari nanti mungkin akan menempah nama besar di Malaya seperti Aaron Aziz, Adiputra, Brad Pit dan Johnny Depp. Eh, silap! Brad dengan Johnny bukan dari Singapore, kan? Tapi maksud aku, kalau ada rezeki, beliau jugak mungkin akan hebat dan dikenali ramai di Malaysia suatu hari nanti.

Adikku dengan Anding.
Dengan Anding.
Setelah menjamu selera, dan berborak-borak kosong dengan kami, mereka pun meminta diri untuk pulang. Kami mengambil kesempatan ini untuk bergambar dengan mereka. Sabriena pun join sekaki. Anding dan teman-teman sangat sporting dengan meluangkan masa untuk kami. Terima kasih kerana sudi datang. Tahun depan singgahlah lagi!
Sabriena makan jelly.
Sabriena memang suka makan jelly.
Sabriena nak makan kuih pulak.
Sabriena memang suka makan kuih.

No comments:

Post a Comment