m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Thursday, June 16, 2011

Musim demam sedunia

Semalam dua dari tiga orang anak aku demam. Hari tu demam jugak. Lepas tu dah baik. Dan semalam mereka demam lagi. Mula-mula aku yang demam. Dah baik dah. Lepas tu wife aku pulak demam. Dah baik jugak. Kemudian giliran kedua anak aku pulak. Walaupun aku & wife dah baik demam, tapi batuk dan selesema masih tak reda lagi. Kung kang kung kang terus tercampak kuman-kuman virus tu kat anak-anak aku. Tapi kalau redha dengan penyakit yang kita hadapi, banyak manfaat dunia & akhirat. 

Apa-apa pun ikhtiar aku ialah dengan berjumpa doktor kat klinik dekat. Muka masing-masing monyok je. (Actually masa bergambar mula-mula tu mereka ceria, tapi aku suruh buat muka monyok, barulah ada feel sikit, kan). Ubat dah diambil untuk Wanie & Amier. Wanie takda problem makan ubat. Tapi Amier, kena ikhtiar pulak cara bagaimana nak bagi dia telan ubat yang doktor bagi tu.

No comments:

Post a Comment