m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Sunday, June 12, 2011

Cuaca yang nyaman untuk bersukan

Cuaca yang paling diidam-idamkan oleh peminat tenis macam aku adalah cuaca dingin, redup dan sedikit berangin di waktu pagi atau petang. Cuaca yang sedemikian tiba pada pagi Sabtu lalu di Titiwangsa. Sayangnya yang hadir cuma kami berempat, aku, abang Aziz, Foong dan Nas. Dalam keadaan nyaman seperti itu, badan pun tak merasa penat dan permainan lebih terfokus. Aku dapat main 3 set dengan bertukar-tukar partner. Siapa saja yang berpasangan dengan Foong pasti menang. Dan mood Foong pun aku nengok pada pagi tu sangat ceria dan sempat jugak bergurau dengan kami, walaupun Foong pada dasarnya adalah seorang yang serius. Menjelang pukul 10 pagi, Danny datang. Memang tepat pada waktunya kerana aku pun terpaksa pulang segera. Ada urusan lain yang perlu dilaksanakan.

No comments:

Post a Comment