m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Sunday, June 26, 2011

Belajar untuk lebih relaks

Abang Hj Nordin bekerja keras untuk memastikan kelompok kami dapat main tenis hujung minggu lepas. Akhirnya dia berjaya mendapatkan sebuah gelanggang di MSN Setiawangsa. Gelanggangnya taklah sehebat di Titiwangsa, tapi memadai untuk kami menajamkan kemahiran dan beriadah.

Semalam sepupu Nas datang bermain dengan kami. Shahril namanya. Nas selalu berperwatakan serius, lebih-lebih lagi kalau Foong ada bermain sama. Tapi semalam aku dapat saksikan karaktor berbeza pada Nas bila Shahril yang agak kelakar tu datang main bersama. Mereka memang macam adik beradik. Macam anak-anak aku dan sepupu-sepupu mereka. 

Kalau minggu lepas aku bercakap pasal teguran-teguran kawan-kawan tentang cara aku pukul bola tenis, kali ini aku dah mula nak membiasakan memukul bola dengan cara lebih relaks. Kurang guna tenaga dan bola tak pergi meliar. Tapi masih teragak-agak untuk memukul dengan tepat. Perlu lebih dibiasakan baru okay. Gelanggang MSN Setiawangsa pada dasarnya berwajah nyaman kerana belukarnya, tapi terik di kepala kerana surianya.

Nas (kiri) & Shahril (kanan).

No comments:

Post a Comment