m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Monday, December 17, 2012

Selamat hari lahir isteriku

Semalam, 16 Disember adalah birthday wife aku. Memang dah jadi amalan turun temurun, sejak bujang sampai sekarang, aku akan menghadiahkan sebuah gambar karikatur - gambar hari jadi. Kat rumah kami sekarang dah ada kira-kira 16 buah gambar karikatur tergantung di dinding kamar kami. Campur yang latest ni, jadi 17 buah gambar berbingkai semuanya. Ruang kat dinding bilik pun dah semakin menyempit. Tak apa, kat siling masih banyak lagi ruang kosong.

Kami menyambut hari jadi di Hotel Hilton PJ. Makan hi-tea ramai-ramai. Memang menyeronokkan. Apa-apa pun, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari lahir dengan segala ucapan dan doa yang baik-baik buat isteriku di dunia dan akhirat. Dan aku tahu yang isteriku pun tahu yang aku dan anak-anak memang sangat menyayanginya sepenuh hati. Selamat hari lahir wahai isteriku...


No comments:

Post a Comment