m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Thursday, December 6, 2012

Old timers

Ini gambar lama. Sebenarnya dah beberapa minggu aku tak main tenis. Ada minggu yang hujan turun lebat. Court pun basah. Memang tak sesuai main dalam hujan, atas court yang basah pulak tu. Sangat licin dan berbahaya. Ada minggu yang tak ada court kosong pasal ada tournament. Dan hikmahnya aku tak dapat main untuk waktu tu ialah pasal, tangan aku pun memang tengah sakit. Kena tennis elbow (ada radang otot sikit). Jadi sekarang tangan aku dah beransur pulih. Kejap lagi bolehlah sambung main tenis balik. 

Gambar yang aku tunjuk ni ialah kengkawan veteran aku. Sorang dah melebihi 60 tahun umurnya. Sorang lagi baru nak pencen. Tapi mereka sangat hebat bermain tenis. Sekadar nak berkempen, "Majulah Sukan Untuk Negara"!

Abang Haji Nordin dan Abang Haji Aziz.

No comments:

Post a Comment