m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Monday, May 30, 2011

Prof dah kembali, Foong dah dapat rentak

Sabtu lepas main tenis kat Titiwangsa lagi. Prof Mesir yang dah lama meninggalkan group kami (kerana katanya players kat group kami rata-rata kurang cekap melainkan untuk beberapa orang) pun datang main dengan kami. Hari tu Prof partner dengan aku. Kami kalah, tapi aku happy. Untuk second set aku partner dengan Foong pulak. Ingat tak aku pernah cerita, dah 4 kali berturut-turut kami kalah bila digandingkan. Foong nampak gayanya masih nak mencuba nasib bagi membuang badi ini. Dan kali ni kami menang! Bukan badi Foong aje dah terlerai, badi aku pun dah terlerai sama. Set ketiga berlangsung selepas aku berehat untuk seketika. Tapi entah macam mana kesemua kami (melainkan Bob) dah kepenatan. Nak kejar bola pun malas. Set tu berlangsung dengan sangat membosankan, dan melucukan jugak pasal pukul bola pun dah merapu-rapu.



No comments:

Post a Comment