m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Friday, October 4, 2013

Arkitek mat saleh kat ofis

Masa tu kami tengah ada discussion pasal projek. Tau ajelah, kalau dah meeting-discuss lama-lama, mestilah agak membosankan. Jadi aku pun capai sekeping kertas dan pen. Lalu aku nengok siapa yang duduk betul-betul depan aku. Mamat ni (Stephen Joyce) yang ada kat depan mata aku. Dia pun nampaknya macam tengah boring jugak. Lalu aku terus conteng-conteng dan entah macam mana, jadi pulak muka dia. Alang-alang dah sketch tu, aku terus colour dan siapkan terus karikatur muka dia. Mamat ni merupakan salah sorang arkitek yang ada kat ofis tempat aku base sekarang ni. Aku tak tau dia berasal dari mana. Tapi kalau ikut loghat dia, macam orang Scottish aje. Dulu kerja kat New York sebelum datang bekerja di KL. Mamat ni jugak terer sketch dan design dia pun agak cun jugak.


No comments:

Post a Comment