m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Thursday, March 7, 2013

Farewell & good luck Amin

Petang tadi ada makan-makan sate sikit. Jumaat lepas pulak ada buat makan-makan tengah hari. Sorang contribute dalam RM10. Aku tak terkecuali. Makan-makan yang ini bukan makan-makan yang biasa. Tapi pasal ada staf ofis aku yang nak resign atas sebab-sebab yang Private & Confidential. Jumlah orang yang nak resign ada tiga orang. Dan salah sorangnya ialah Amin a.k.a. pemuzik jalanan. Amin memang hebat dalam kerja-kerja profesional. Tapi yang lebih uniknya mengenai Amin ialah kehebatannya bermain gitar dan menghiburkan staf kat ofis ni dengan petikan jemarinya yang bagaikan lipan dan ulat gonggok. Sebab tu aku gelar dia pemuzik jalanan. Amin main gitar memang hebat. Mungkin yang terhebat sekali kat ofis aku. Apa-apa pun aku mengucapkan selamat berkenalan dan selamat sukses dalam apa jua lapangan yang diceburi pada masa hadapan ini. Dan terima kasih kerana telah banyak membantu aku dalam kolaborasi menyiapkan kerja-kerja yang berkaitan dengan ofis. Good luck!


Amin di pejabat.

No comments:

Post a Comment