m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Thursday, December 29, 2016

Hebatnya orkestra murid-murid sekolah ni!

25 Mei 2016 - Pada satu hari aku pergi meeting di kawasan Solaris Dutamas. Lepas meeting aku pun keluar dari bangunan. Aku dengar ada bunyi muzik di kejauhan. Aku pun berjalan hampir kepada bunyian itu. Oooooohhhhh..... rupa-rupa ada budak-budak sekolah main muzik dalam orkestra. Masa tu budak-budak tu tengah main lagu Hijau (Zainal Abidin). Impressive. Lalu aku tunggu lebih lama. Sehingga ke lagu yang ketiga - lagu Can't Keep My Eyes Off You (Frankie Valli). Yang ini memang betul-betul best, ear catching! Ada penonton yang menari-nari. Aku sendiri pun hentak-hentak kaki kat lantai. Lepas tu hentak-hentak kepala kat tiang bumbung pentas tu sampai runtuh bumbung tu. Bila bumbung dah runtuh, persembahan orkestra pun dihentikan. Dan aku pun balik ke rumah. 

THE END!

Orkestra kanak-kanak sekolah.
Sangat-sangat berbakat.
Potensi besar.
Menghiburkan semua pengunjung.

No comments:

Post a Comment