m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Wednesday, September 10, 2014

Vice President letak jawatan

9 September 2014 - Orang kuat a.k.a. Vice President company tempat wife aku kerja telahpun resign dari ofis. Dua hari lepas merupakan hari terakhirnya di pejabat. Maka setelah waktu ofis, ada dibuat majlis farewell untuk beliau di Avenue K. Ada makan-makan, ada minum-minum, ada sessi karaoke, dan berborak-borak dengan sesama staf. Aku tak join, sekadar datang kejap aje nak jemput wife aku dari situ setelah aku habis kerja kat ofis. Sempat jugaklah aku main dart menggunakan sejenis mesin dart yang spesel. Best jugak. Bayar RM2.00 untuk satu player. Tapi aku tak pandai main. Asyik kena dia punya mesin aje, bukan kena kat target pun. Oh! By the way nama Vice President ni ialah Inche' Ron. Dan beliau adalah die hard fan Team Manchester United!


No comments:

Post a Comment