m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Wednesday, September 24, 2014

Beraya di rumah Zahli

23 Ogos 2014 - Dari rumah Azah, kami straight menghala ke Bangi untuk ke rumah kawanku - Zahli pulak. Masa memandu ke arah rumah Zahli, kami agak tersesat jugaklah. Pusing-pusing satu Bangi. Segala ceruk kami pergi sampailah ke sudut dan lokasi yang tak pernah diterokai manusia. Padahal kami menggunakan perisian Waze untuk mencari jalan. Tapi masih lagi tersasar. Line tak berapa clear masa tu agaknya. Tak kisahlah tu semua. Yang penting, kami sampai jugak akhirnya.

Di rumah Zahli aku makan kambing mandy dan sate. Lepas tu terus aku mintak diri untuk pulang, pasal hari pun dah agak lewat petang. Dan hujan pun sedang turun dengan agak lebat. Yang lebih penting sebenarnya, aku nak refresh balik persahabatan aku dengan Zahli. Maklumlah, dah lama sangat aku tak jumpa. Wajahnya pun aku hampir-hampir terlupa. Kepada Zahli sekeluarga, kami ucapkan banyak-banyak terima kasih kerana menjemput kami datang ke rumah.

Bersama Zahli.
Terlalu singkat masa kami di sana. Tak sempat berbual panjang.

No comments:

Post a Comment