m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Monday, August 3, 2015

6 wajah karikatur - suatu tugasan

29 Julai 2015 - Entah macam mana tiba-tiba aku terjebak untuk melukis gambar enam buah wajah yang tak aku kenali. Well, actually aku kenal salah seorang dari mereka. Melalui isteriku, kawan kami itu, yang juga merupakan bekas senior satu sekolah dengan isteriku, Reha telah mintak tolong daripada aku untuk melukiskan wajah karikatur lima orang rakannya untuk satu persembahan seminar barangkali. Kebetulan aku tak berapa sibuk sangat waktu tu, jadi aku pun kata okay ajelah. Aku gunakan ruang ini untuk menajamkan skil melukis karikatur yang aku ada. Alang-alang aku dah lukis, maka aku post ajelah kat dalam blog ni agar semua orang dapat menengok dan menilainya. Sekian, terima kasih. Check-out and over!







No comments:

Post a Comment