m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Monday, May 7, 2012

Baby dah dapat nama!

Pagi tadi aku ke Jabatan Pendaftaran Negara cawangan Taman Maluri untuk mendaftarkan nama bayi perempuan kami yang dilahirkan pada 26 April 2012 lalu. Trafik tak sesak. Mudah dan cepat aku sampai ke destinasi. Aku terus ke kaunter untuk mengambil nombor giliran. Tiba-tiba seorang pegawai wanita menyuruh aku terus ke kaunter tanpa perlu duduk menunggu. Rupa-rupanya itu jiran rumahku yang selalu memberi kami juadah makanan. Aku tak cam wajahnya. Kira-kira lima belas minit menunggu, surat beranak atau sijil kelahiran pun siap dicetak. Dan hari ini bayi kami secara rasmi telah diberi nama Miasarah Sabriena.

Sijil kelahiran Sabriena.
Wajah comel Sabriena.

2 comments:

  1. Tahniah bro Adi... Alhamdulillah..

    Semoga Sabriena besar nanti jadi anak yang solehah ye?

    :)

    ReplyDelete
  2. Tengkiu bro Dolah. Setelah ibunya bersabung nyawa melahirkannya.

    ReplyDelete