m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Wednesday, August 21, 2013

Ping-pong Ramadhan 2013

Bulan Ramadhan dah pun berlalu. Sewaktu bulan puasa, aku terus stop main tenis, mahupun badminton. Tapi ada satu game yang aku akan main pada bulan puasa. Itulah ping-pong. Sewa meja ping-pong kat Titiwangsa cuma RM2.00 aje. Aku ajak anak aku, Syahmie dan anak-anak buah yang lain. Tapi yang datang cuma Ali. Syahmie yang mungkin dah biasa main ping-pong masa kat MRSM telah improve banyak corak permainannya. Dan dia dah boleh kalahkan Ali pada pertarungan kali ini. Kawan tenis aku, Bob turut datang bagi memeriahkan lagi suasana di pagi Ramadhan. Bob punya penangan memang sangat hebat. Tak terlawan langsung aku. Servis dia aje aku dah menggagau nak return. Seronok sembang-sembang pasal ping-pong dengan Bob. Banyak pengetahuannya pasal ping-pong, dari undang-undang game, teknik pukul dan pegang bat, serta perkakasan ping-pong serta kedai menjual alatan ping-pong yang terunggul di KL. Ramadhan dah berlalu. Bila pulaklah aku nak main ping-pong lagi???

Bob (tengah) diapit oleh Syahmie dan Ali.

No comments:

Post a Comment