m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Saturday, May 21, 2016

Teacher Nazrin berkahwin

26 Mac 2016 - Ini cerita kahwin lagi. Sorry-lah. Aku memang banyak betul cerita kahwin yang dah out-of-date. Ni kira macam nak qadha' cerita-cerita lamalah. Korang baca ajelah.

Kali ni cikgu sekolah Sabriena di Kidz Cabin pulak yang kahwin - Teacher Nazrin. Memang Teacher Narin lah yang mengajar Sabriena kat kelas. Maka Sabriena pun tak ketinggalanlah untuk meraikan hari istimewa cikgu kesayangannya ini.

Suasana di majlis perkahwinan Teacher Nazrin.
Brader Muhammad Khaseb Al Yamani.
Saleh dan Nabil.
Sedang menjamu selera.
Majlis resepsi diadakan di Taman Kosas. Dekat ajelah dengan rumah kami. Kami sampai betul-betul time orang tengah azan zuhur. Amier ajak aku untuk solat kat surau dulu, pasal kami pun parking kereta betul-betul di sebelah surau. Selepas solat, barulah kami ke tempat majlis yang tak jauh dari situ.

Sabriena kata Satu Malaysia.
"Satu lagi teh tarik!"
Brader Muhammad lagi.
Melayan si kecil.
Siapa percaya yang ini adalah brooch berbentuk pepatung?
Aku dan Amier terus ambil makanan yang terhidang. Sabriena dan isteriku dah makan terlebih dahulu. Itu pun isteriku makan cuma sedikit aje. Tak ada selera katanya sebab kurang sihat pada waktu itu. Aku makan dessert pulak setelah makan nasi dengan lauk kambing. Kami duduk kat situ tak lama. Pengantin pun masih belum sampai lagi. Terus kami balik setelah bertemu dan bersalaman dengan ibu pengantin. 

Kepada Teacher Nazrin dan suami, tahniah dan semoga perjalanan kalian penuh barokah sehingga ke akhirat.

Duduk di bawah khemah putih.
Sabriena dengan teman sekelasnya.
Tiga sekawan.
Sabriena yang paling tembam. Kawannya yang lain slim aje.


No comments:

Post a Comment