m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Tuesday, August 9, 2016

Perginya seorang Shahril

22 Julai 2016 - Pada kira-kira tarikh ini, seorang lagi staff kat ofis aku pergi meninggalkan ofis untuk berkhidmat di satu tempat yang lain pulak. Aku pun tak sempat menanya hala tuju beliau yang baru. Nama kawanku itu adalah Shahril. Last day dia pada hari Jumaat. Ada buat makan-makan sikitlah untuk farewell. Kami kumpul duit ramai-ramai untuk beli juadah makan tengah hari. Tapi pada hari Jumaat tu, aku pulak tak dapat datang ofis, pasal pada hari itu jugaklah aku kena masuk wad untuk keluarkan tiub kat buah pinggang aku. Jadi sebelum aku pergi bercuti sakit, aku sempatlah hadiahkan Shahril gambar karikatur ini buat kenangan. Dan sekarang aku share-kan pulak kat semua para pembaca yang boodeemaan (budiman-lah).


No comments:

Post a Comment