m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Thursday, March 24, 2016

Selamat pengantin baru - Hafeeza dan suami

24 Januari 2016 - Kami dijemput untuk menghadiri satu majlis perkahwinan lagi. Kali ini perkahwinan kawan ofis wife aku - Hafeeza. Buat kat dewan di Putrajaya. Bila dah dijemput, kalau tak ada aral kami pergilah. Macam selalu, bila sampai aje kami teruslah makan. Nyomp nyomp nyomp... Sekian terima kasih.

Sabriena sedang makan dengan enaknya.
Menjamah cendol.
Menjamah kuih.
Masih menjamah cendol.
Bersama penganti baru.
Masih dengan pengantin baru.
Lepas makan, carilah pengantin yang sedang berlegar-legar melayan tetamu. Ambil snap dua tiga round. Dalam majlis tu ada nyanyian dari kumpulan nasyid. Aku tak ingat kumpulan nasyid apa. Tapi performance mereka memang hebat jugaklah. Semua tetamu nampak gayanya terhibur dengan persembahan mereka. Sekian terima kasih.

Kumpulan nasyid terkenal tanah air. Tapi aku dah lupa nama dia.
Lima serangkai mendendangkan lagu nasyid.
Bersama kawan-kawan ofis.
Kakak dan adik.
Bersama pangantin sekali lagi.
Bersama ibu dan ayah pengantin.
On the way back di sebelah swimming pool.
Makan sudah. Bergambar sudah. Berhibur pun sudah. Maka bersalam-salamanlah kami sebelum beredar. Masa balik menghala ke kereta, lalu sebelah swimming pool kanak-kanak. Anak-anak aku excited bila nengok swimming pool, especially Amier dan Sabriena. Ramai jugak budak-budak mandi-manda kat situ. Malah ada swimming instructor lagi yang mengajar anak-anak tu teknik berenang yang betul. Lepas tu kami terserempak pulak dengan Abang Hashim dan G-Ha. Lepas tu kami baliklah dengan selamat. Sekian terima kasih.

Terserempak dengan kawan baik.
Abang Hashim dan G-Ha.
One more shot before splitting.

No comments:

Post a Comment