m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Friday, June 16, 2017

Birthday Sabriena di hospital

26 April 2016 - Masa ni birthday Sabriena yang ke-4 tahun. Pada waktu tu wife aku kena admit dalam wad Hospital Ampang Puteri pasal kena demam virus yang agak lama. Kalau tak silap aku lebih seminggu. Demam masih tak kebah-kebah jugak. Doktor pun pening tak sure nak rawat macam mana.

Sabriena memerhatikan kek birthday-nya.
Happy bila lilin dinyalakan.
Bergaya dengan kek.
Tiup api kat lilin.
Tapi pada hari birthday dia, aku bawaklah Sabriena melawat Mama dia kat hospital. Sempena birthday Sabriena, aku pergi sekejap ke kedai Secret Recipe kat sekitar Ampang Point untuk membeli sebiji kek. Nak beli kek kecil. Tapi macam tak ada. Jadi aku belilah separuh kek besar. Nak beli kek yang terlalu besar, nanti tak ada orang nak makan. Lagi pun aku tak cukup budget nak beli yang lebih mahal. Jadilah...

Kalau tak silap aku jugak, kawan sepejabat wife aku, Rahma ada kat Hospital Ampang Puteri jugak pasal anak dia pun warded. Jadi kami jemputlah dia anak beranak datang ke majlis birthday Sabriena yang sangat ringkas ini. Walaupun simple, Sabriena nampaknya happy. Ada nyanyi lagu birthday, dan ada tiup lilin. Happy birthday Sabriena!

Potong kek dengan Mama.
Satu kiss dari Mama.
Amier pun ada meraikan birthday adiknya.
"Semua oang tunjuk gigi!!!"

No comments:

Post a Comment