m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Friday, July 8, 2011

Gelanggang kembali meriah

Setelah mendapat sedikit dana dari abang Zahid, aku terus ke Majlis Perbandaran Ampang Jaya untuk membuat tempahan dewan badminton. Malamnya aku dapati abang Zahid, Abby, Ali, Hidayat dan Kois datang dengan semangat membara untuk memanaskan gelanggang. Dah lama gelanggang tak semeriah ini. Akulah orang yang paling gembira malam itu.

Permainan agak hambar pada mulanya pasal masing-masing bagai tak bermaya kerana suasana belum cukup panas untuk menyaksikan pemain-pemain beraksi agresif. Lama kelamaan barulah Hidayat, Kois dan Ali lebih lincah di atas gelanggang. Aku masih mengagumi ketajaman smash Abby walaupun dah lama tak beraksi bersama kami. Pada hujung-hujung permainan ketika aku dah longlai letih mengelepek, team aku-Kois telah dibelasah teruk oleh team Hidayat-Ali. Dan lepas habis satu game terus aku arahkan net dibuka dan digulung. Tewas di hujung permainan, tapi aku puas!

See the legs...

No comments:

Post a Comment