m y f a m i l y

m y   f a m i l y

Tuesday, March 12, 2013

Berjumpa dengan pemain tenis handalan

Komuniti pemain tenis di Titiwangsa dah semakin besar gamaknya. Dan kenalanku jugak dah bertambah ramai. Dulu aku banyak bergaul dengan golongan senior dan orang-orang pencen. Tapi kebelakangan ni, aku bertambah kenalan dari golongan pemain tenis berusia dalam lingkungan 30an. Dan kebanyakan mereka ini adalah pemain-pemain yang agak hebat. Tak terkejar aku dengan tempo permainan mereka. Antara kenalan baru aku tu ialah Faisal dan Emi. Sorang orang Terengganu. Sorang lagi orang Pahang. Dua orang player ni memang jenis pukul sekuat hati punya. Punyalah kuat pukulan mereka, kalau kena dinding, boleh pecah dinding. Kalau kena lantai, boleh retak lantai. Kalau menghala ke langit, boleh terkena satelit di angkasa. Itu yang kekadang korang nengok siaran Astro gambar tak clear tu. Pasal diorang nilah sebenarnya. Apa-apa pun, aku sangat beruntung dapat sparring dengan dua orang ni. Mudah-mudahan skil permainan aku sendiri akan meningkat sedikit demi sedikit.

Faisal dan Foong.

No comments:

Post a Comment